2010. november 12., péntek

Végre...

van annyi időm, hogy azt a néhány apróságot megmutassam, amit az utolsó bejegyzésem óta készítettem.

Egy kitűző:


Az alap fekete filc, átmérője kb. 5 cm. Gyöngyökkel díszítettem, utána körbehorgoltam. 




És két anygyal. A rózsaszín kb. 8cm, a kék picivel nagyobb, elől van egy kis zseb, amibe valamilyen apróságot lehet tenni. 






Na és vannak UFOim, amiket nem tudom, mikor fejezek be. Pl. elkezdtem egy őszi faliképet, de már lassan a télivel kellene készen lenni. Azt mondjuk már tavaly karácsony előtt kezdtem. És 12 angyal várja, hogy kitömjem, összevarrjam, stb., stb. Amilyen kevés az időm, lehet, hogy már a húsvétra kellene készülnöm?
Ha lenne valamilyen CSIGA-díj, hát én biztosan kiérdemelném.

3 megjegyzés:

  1. Kívánságodra ezennel neked adományozom a CSIGA díjat :D Bár szerintem inkább angyalka díjat érdemelnél. Az a borzaska fekete hajú angyalka tündéri :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, a díjat is és a dícséretet is.

    VálaszTörlés
  3. Én meg a kitűzőért vagyok teljesen oda!!! Azért az angyalkák is szépek! :)

    VálaszTörlés